سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

متداولترین اشتباهات کاربران در هنگام کار با کامپیوتر

عمومیfmas می نویسد "در این ترفند قصد داریم به معرفی متداول ترین اشتباهات کاربران در تمامی سطوح دانسته ها بپردازیم. بیشتر این اشتباهات به مسائل امنیتی مربوط میشود اتصال کامپیوتر به برق بدون استفاده از یک سیستم حفاظتی به منظور کنترل نوسانات جریان برق : عدم رعایت این موضوع می تواند باعث صدمه فیزیکی به کامپیوتر و از بین رفتن داده موجود بر روی آن گردد . برخی از کاربران این تصور را دارند که صرفا" پس از بروز یک شوک الکتریکی قوی احتمال بروز مشکل برای سیستم وجود خواهد داشت . ضمن رد این برداشت ، می بایست به این نکته اشاره گردد که هر چیزی که بتواند در سیگنال های الکتریکی وقفه ای را ایجاد و جریان برق را مجددا" از ابتدا آغاز نماید ، می تواند باعث سوزاندن قطعات کامپیوتر گردد . استفاده از برخی وسایل برقی ، خصوصا" دستگاه هائی‌ نظیر سشوار و هیتر که به ولتاژ بالائی نیاز دارند ، می تواند باعث ایجاد نوسانات شدید گردد . پس از قطع جریان برق و اتصال مجدد آن نیز ممکن است تا رسیدن به یک سطح ولتاژ مطلوب ، زمانی بطول انجامد ( هر چند اندک ) و در همین فاصله ممکن است مشکلات خاصی برای برخی از دستگاه ها ایجاد گردد .
"

  ارسال شده بوسیله naslejavan (مشاهده 125)
( ادامه متن ... )

 

بستن اتوماتیک برنامه های هنگ کرده

ویندوزsamad_system می نویسد "مطمئنأ این مشکل برای شما نیز پیش آمده است که برنامه ای تحت ویندوز ، دچار مشکل شده باشد و پیام Not Responding بدهد. ساده ترین کار در این زمان فشردن سه کلید Ctrl+Alt+Delete و انتخاب برنامه و زدن دکمه End Task است تا برنامه هنگ کرده بسته شود. اما این کار ممکن است وقت زیادی از شما را بگیرد. هم اکنون قصد داریم ترفندی کارآمد را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید پس از هنگ کردن برنامه به طور اتوماتیک آن را ببندید بدون اینکه عملی انجام دهید.

بدین منظور:
"

  ارسال شده بوسیله naslejavan (مشاهده 377)
( ادامه متن ... )

 

هک بصورت حرفه ای بدونه فرستادن فایل و هیچ برنامه ای

اینترنتsamad_system می نویسد "مطلبی که در اینجا میخوانید یکمی پیچیده است بنابراین اصلا نگران نباشید گام به گام با این متن پیش بروید سعی میکنم خیلی ساده عنوان کنم اصلا نگران نباشید
خلاصه کاری که ما میکنیم این است که ما با کارهای زیر میخواهیم به ویندوز 2000 یا ایکس پی حمله کنیم از بیرون دستگاه بدون اینکه به قربانی فایلی بدیم اجرا کنه یا هر ارتباط دیگری با قربانی داشته باشیم یعنی میخوایم خیلی حرفه ای نه مثل این هکر های تازه کار که تروجان میدن به مردم خیلی حرفه ای خودمان میخوایم یک پورت روی دستگاه قربانی باز کنیم بدون اینکه حتی یک کلمه هم با قربانی حرف بزنیم خوب حالا که فهمیدید چیکار میخوام بکنیم من یکبار دیگه هم خلاصه بگم یک ای پی انتخاب میکنید و بعد هکش میکنید "

  ارسال شده بوسیله naslejavan (مشاهده 926)
( ادامه متن ... )

 

بازگشایی رمز فایلهای Zip و MS Word و MS Excel توسط Ultimate ZIP Cracker 7.3

نرم افزارsamad_system می نویسد "بسیاری از افراد برای محافظت از اطلاعات و آرشیو های خود آن ها را رمز گذاری می کنند , برای مثال آرشیو های فشرده Zip و یا متون Microsoft Word از جمله این موارد می باشد که کاربر مایل نیست تا شخص دیگری به آرشیو متنی و یا فایلی او دتسرسی و توانایی ویرایش مجدد آن را داشته باشد . ولی ممکن است شما پسوردی که برای این فایلهای مهم خود گذاشته اید فراموش شود و یا شاید مایل باشید به پسورد یک فایل رمز گذاری شده دسترسی پیدا کنید !"

  ارسال شده بوسیله naslejavan (مشاهده 392)
( ادامه متن ... )


[ یکشنبه 86/3/13 ] [ 9:37 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 84
کل بازدیدها: 559719